ja taas on tylsää. naapurin poika lähti ajamaan skootterilla ja kysy mua kyytiinsä, mutta eipä sitten ottanutkaan, kun olin hakenut kypärän. Ihme porukkaa... no niin ja sitten tulin taas koneelle kököttämään. Kävin välillä hyppimässä trampallakin. Voltteja<3

Kyllä tää vuodatus.net on ihan hyvä blogipaikka. :D Ainakin tänne on yksinkertaista kirjoittaa. Ja muuta mun tuskin tarviikaan osata!?

Ihan tylsää, kun huomenna on taas viikonloppu ohi ja pitää mennä kouluun. läksytkin tekemättä. no enpä jaksa tehdä ainakaan vielä.. haluan dogin<3 jonkun söpösen aika pienen <3

Olin muuten eilen illalla ystävieni kanssa tuolla pelloilla ja olimme siellä oikeastaan koko yön, koska melkein nukahdimme sinne. Sitten tajusimme ihan puolipökkerössä lähteä takaisin kotiin ja vähältä piti ettei yksi poika ajanut mun päälle pyörällä. Oikeastaan minä kyllä kävelin alle, mutta syytetään sitä poikaa siitä^^ :DD

kiitos, kuuntelemisesta<3