nonniin. mä loin nyt blogin tänne vuodatus.nettiin. Ajattelin, että tämä on varmaan ihan käytännnöllinen ja hupsista, olinkin jo tehnyt blogin tänne. Olen vaihdellut tänään muuttumattoman ulkoasua. nyt tulee värejä <3 mä tykkään siitä. vieraskirjan olen jo sisustanut uusilla väreillä ja tagin myös. kurkkiminen ei ole sallittua. ei todellakaan!

olen tänään vaan istunut koneella. Katoin äsken pieni talo Preerialla ohjelman ja kohta alkaa perjantain salkkareiden uusinta. se pitää katsoa, kun en perjantaina nähnyt salkkareita. Huuii... jännittää! Millonkohan se Paula menee taas kotiin? No, jooo.. Mä sitten pälpätän tässä salkkareista :D Naam! Meillä on tänään hyvää ruokaaa. Lohta ja muusia. Lempparia <3 yam, yam <3

Mitäs sanotte laitanko muuttumattomaan minusta 50 vai 100 faktaa? Olen nyt kirjoittanut viisikymmentä enkä tiedä kumman noista laittaisin... kommentoikaa!? Minulla on yhtä tylsät blogikirjoitukset täälläkin kuin muuttumattomassa... =D Yritän vain viihdyttää itseäni, mutta en onnistu siinäkään.

nyt menen syömään... moikka!