mmoi.

oon ollut koko päivän koneella tänää. Tai no koko alkupäivän. Ei kiinnostaisi tehdä nyt mitään muuta kuin makoilla sängyllä ja olla vaan. mulla oli eilen illalla kuumetta ja päätä särki ihan hitosti. tuntu kun ei ois ees jalat kantanu. kanto ne mut sitten kuitenkin nukkumaan. tekstasin illalla Katan kaa varmaan 50€ eestä. oli se sen arvostakin! hullu ikävä kaikkia kavereita kun ei oo koko syyslomalla nähnyt.

olin eilen jyväskylässä shoppailemassa mun oulun kaverin kaa. mä ostin sieltä sellasen ihanan punasen poikien hupparin (lovelove<33), pilli farkut, säärystimet, talvikengät, pinnejä, ponkkareita ja kolme t-paitaa<3 Rahaa meni jotai 110 euroo ja äiti oli kotona sitten ihan hermona, jota tietty lisäs vielä se, että se mun kaveri osti vaan yhden paidan,,.. oli se varmaan ihan huvittavan näköstäkin kun mulla oli jotain kymmenen pussukkaa kädessä ja sil mun kaverilla vaan yks pikkunen! näin kaupungissa mun entisen ihanan openkin ja halailtiin ja juteltiin siinä varmaan vartti. Halus tarjoo meille donitsitkin mut sitten oli jo pakko lähtee, että kerettäis linkkiin. se linkki olikin sitten jo lähteny kun me mentiin sinne. mentiin sitten vielä tunniksi shoppailemaan, mutta en nähnyt ex opea sitten enää. Mun kummin kylläkin näin. se oli sen tenavien kanssa tullut etsimään lahjaa jonkun niistä lapsista kaverille. mun kummi asuu Kuopiossa, joten oli varsin harvinaista, että näin sen täällä...

nyt on pakko alkaa valmistautumaan mun kaverin syndeille. moikkis<3