krääh, ei oo mitään kirjotettavaa, mut haluun kirjottaa...

Kävin tänään ABC:llä ostamassa kymmenen piltti-purkkia <3 yam,yam^^ nams :P oon syönyt jo kolme.. ja nyt otan neljännen... *hakee piltin* *avaa kannen ja ottaa lusikan* oih, onpa tää hyvää. Persikkaa<3 love,love. haluaisin mennä ulos hyppimään trampalle, mutta kun en jaksa. olenkohan laiska? en varmaankaan. ei vaiskaan. olen tosi tosi laiska. joskus en edes jaksa koulussa lähteä välitunnille, kun en jaksa nousta penkistä ylös. luokkani pojat sanoo mua laiskaperseeksi, aina! kaupassakin kuuluu joskus hyllyjen takaa: hei, laiskaperse. aika noloa, kun on vielä vaikka äitin kanssa. Yrittää selitellä siinä sitten, että en se ainakaan minä ole... ^^ Välitunneilla laiskaperse, mutta tunnilla sitten: laiskaPEPPU xDxDD  Sillon ne ei viiti sanoo perseeksi, kun ope kuuntelee siinä. :DD haluaisin suorakulmion muotoisen trampoliinin. meidän tramppa on halkasijaltaan 4,3 m. Ihan hyvän kokoinen, mun mielestä =D

Harmi, kun huomenna pitää mennä vielä kouluun. Meillä on sellainen päivä, että me myydään lettuja ja  makkaraa siellä. Siellä on kirpputorikin. Oppilaat saa pelata jotain lautapelejä, ulkopelejä tai tennistä. Leviteltiin eilen mainoksia ympäri kylää.. Kaikki rahat menee meidän leirikoulu rahastoon. Vitsi, haluisin mennä leirikouluun johonkin ulkomaille. Lontooseen ois ihana mennä<3 paitsi, että jos meen Even kaa Lontooseen. Vitsi. Eve kysy tänään multa, että lähtisinkö tänään sen kaa Lontooseen tai Pariisiin. Vähän ois ihanaa<3 ^^ Vitsi, ois mahtavaa päästä jonnekkin sinne. Shoppailisin siellä ihan hullun lailla. Ostaisin ihan kauheesti kaikkea. nyt pitää lopettaa.

moikka<3 pöö! ^^